NEKO REBEL CREW
Powered by Neko Print Studio
Search here...
shopping_cart
Koszyk
0
shopping_cart
Koszyk
0
My też gramy więc wiemy z doświadczenia, co pod myszą działa, a co wkurza, dlatego zaprojektowaliśmy tą za***istą podkładkę o wymiarach 22 × 18 × 0,5 cm. Jest gruba i stabilna (nie podwija rogów, nie „pływa” przy flickach). Powierzchnia gładka i szybka, ale pod kontrolą, tracking jest przewidywalny, bez losowych zrywów. Kontrast grafiki ustawiłem tak, żeby sensor miał czyste tło a oko się nie męczyło. Gładki top z poliestru daje równy ślizg i ostre krawędzie wzoru, spód z kauczuku trzyma blat jak trzeba. Format kompaktowy, mieści się obok klawiatury i robi porządek w setupie. Do FPS/MOBA, do kodu, do montażu: powtarzalność ruchu, pewność kliknięcia. Jeżeli trzeba to przecierasz wilgotną ściereczką i wracasz do gry. Krótko: sprzęt, który nie przeszkadza, wręcz pomaga wygrywać i dowozić a dodatkowo mocno cieszy oko i jest to AUTORSKI wzór
Jeżeli jesteś graczem to istnieje możliwość naniesienia nazwy Twojego użytkownika lub Twojego kanału na podkładkę, w tym celu skontaktuj się z nami przez >>INSTAGRAM<< lub >>FACEBOOK<<
Stabilizacja nadgarstka dzięki 0,5 cm - mniej napięcia przy długich sesjach.
Kontrolowany ślizg – precyzja w FPS/MOBA, timeline w edycji, selekcje w grafice.
Porządek wizualny – setup wygląda jak narzędzie pracy, nie jak przypadek.
Mikro-lagów sensora na śliskim lub zbyt miękkim podłożu.
Gubienia linii przy szybkich flickach.
Zmęczonej dłoni od zbyt cienkiej, „kartkowej” podkładki.
Chaos-desk looku, który potrafi męczyć wzrok i fokus.
To drop dla tych, którzy lubią cliffhangery bardziej niż spoilery. Zakładasz, wychodzisz i zostawiasz pytania w powietrzu. Odpowiedzi pojawią się, gdy trzeba. Do tego czasu… witaj w SECTION 04.
>> FAQ <<
- Czy działa z myszkami gamingowymi i biurowymi?
Tak, optyczne i laserowe czują się tu jak w domu.
- Czy grafika nie rozprasza?
Nie. Kontrast i układ są zrobione tak, by pomagały oku, nie je męczyły.
- Jak dbać?
Miękka ściereczka + odrobina wody. Koniec tematu.
- Dla kogo?
Gracze, programiści, montażyści, admini. Jeśli ręka ma robić tysiące mikro-ruchów dziennie, to ta podkładka jest po to, żeby każdy był powtarzalny i pewny.
- Czym różni się KAITO od Reiny?
KAITO to koleś spokojny ale ofensywny, Nie musi niczego udowadniać, nie "pomaga" żeby zabłysnąć, nie udaje bohatera. Vibe i neon-zielone akcenty; Reina - stylowa wariatka gra chłodnym spokojem, precyzją i niespotykanym poziomem wredotyzmu. Razem tworzą domkniętą historię URBAN_LEGEND.
- Czy KAITO to część większej kolekcji?
Tak, to SECTION 04 w serii URBAN_LEGEND. Dropy pojawiają się okresowo i rozwijają wspólne lore.
- Czy grafika ma ukryte smaczki?
OO Tak. Oznaczenia sekcji, symbole i japońskie znaki są częścią "kodów" URBAN_LEGEND - zauważysz je, gdy zaczniesz "czytać" front ;) oraz wraz z rozwojem kolejnych postaci.
CO JEST NAPISANE W KANJI: 徹 — potężny, stanowczy. Znak 徹 niesie ze sobą znaczenie przenikania, konsekwencji, działania „aż do końca”.
Zobacz także