Regulamin sklepu internetowego nekoprint.pl

mnóstwo informacji o tym co wolno a czego nie wolno w Nekoprint.pl ^_^

Regulamin sklepu internetowego nekoprint.pl

1. Wyjaśnienie pojęć

  • Regulamin - niniejszy dokument określający zasady korzystania ze sklepu internetowego nekoprint.pl.

  • Sklep - sklep internetowy nekoprint.pl dostępny pod adresem https://nekoprint.pl.

  • Sprzedawca - firma Custom Patrycja Furtak, ul. Parkowa 3, 65-391 Zielona Góra,

    NIP: 929 183 95 09, REGON: 528429266, e-mail: biuro@nekoprint.pl, telefon: 789 034 636

  • Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu i dokonuje zakupu Produktów.

  • Produkty - towary oferowane przez Sklep, w szczególności odzież i kubki dostępne z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.

  • Umowa sprzedaży - umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem na zasadach określonych w Regulaminie.

2. Dane Sprzedawcy

 

Custom Patrycja Furtak

ul. Parkowa 3,

65-391 Zielona Góra

NIP: 929 183 95 09,

REGON: 528429266

e-mail: biuro🐵 nekoprint.pl

telefon: 789 034 636

Ten fajny zapis w mailu jest po to aby boty nie wysyłały spamu ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ zmień 🐵 na @

 

3. Minimalne wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, składania zamówień i zawierania Umów sprzedaży niezbędne są:

  • Urządzenie z dostępem do Internetu

  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

  • Aktywne konto e-mail

4. Usługi świadczone drogą elektroniczną

Sprzedawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:

  • Formularz zamówienia

  • Płatności on-line

Reklamacje usług świadczonych drogą elektroniczną można składać na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.

5. Produkty i usługi

  1. Produkty oferowane w Sklepie:

    • odzież i dodatki - dostępna z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.

    • kubki - dostępne z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.

  2. Personalizacja i projekty na zamówienie:

    • Klient ma możliwość zamówienia Produktów z indywidualnym wzorem, który zostanie stworzony na jego specjalne zamówienie.

    • Procedura zamówienia Produktu z personalizacją obejmuje:

      • Przesłanie przez Klienta szczegółowych informacji dotyczących oczekiwanego wzoru za pośrednictwem formularza zamówienia lub drogą e-mailową na adres biuro@nekoprint.pl.

      • Po otrzymaniu informacji, Sprzedawca przygotuje projekt i przedstawi go Klientowi do akceptacji.

      • Klient zobowiązany jest do potwierdzenia akceptacji projektu w formie pisemnej (np. e-mail).

      • Po akceptacji projektu przez Klienta, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.

    • Czas realizacji zamówienia na Produkty z personalizacją wynosi do 14 dni roboczych od momentu akceptacji oraz opłacenia projektu przez Klienta.

  3. Warunki i ograniczenia:

    • Gotowe wzory oferowane w Sklepie są projektami autorskimi Sprzedawcy i są dostępne w określonych przez Sprzedawcę wariantach kolorystycznych i rozmiarowych.

    • Produkty personalizowane i wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadków, gdy Produkt jest wadliwy lub niezgodny z projektem zaakceptowanym wcześniej przez klienta.

    • W przypadku zamówienia Produktów z personalizacją, Klient zobowiązuje się do dostarczenia materiałów (np. zdjęć, grafik), które są wolne od praw autorskich osób trzecich i nie naruszają praw własności intelektualnej.

  4. Ceny i płatności:

    • Cena Produktów jest ustalana indywidualnie w zależności od stopnia personalizacji i zakresu prac projektowych. Cena ta zostanie przedstawiona Klientowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

  5. Prawo autorskie:

    • Wszelkie projekty wykonane przez Sprzedawcę, zarówno gotowe wzory, jak i wzory personalizowane, są objęte prawami autorskimi Sprzedawcy. Klient nabywa prawo do korzystania z Produktu wyłącznie na własny użytek, bez prawa do dalszego rozpowszechniania ani wykorzystywania wzoru w celach komercyjnych.

6. Procedura składania zamówienia i zawarcia umowy

§1. Zamawianie gotowych produktów dostępnych na stronie sklepu nekoprint.pl:

  1. Klient wybiera Produkt i dodaje go do koszyka.

  2. Klient przechodzi do formularza zamówienia, podaje dane potrzebne do realizacji zamówienia.

  3. Klient wybiera sposób płatności i dostawy.

  4. Klient akceptuje Regulamin i składa zamówienie.

  5. Klient dokonuje płatności.

  6. Po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedawcę, umowa zostaje zawarta.

§2. Zamawianie produktów personalizowanych:

Sklep oferuje możliwość wykonania produktów personalizowanych według indywidualnych wytycznych Klienta, dostępnych w zakładce „Personalizacja” na stronie https://nekoprint.pl.

  • 1. Inicjacja kontaktu i przedstawienie wstępnej koncepcji może nastąpić poprzez: --wiadomość prywatną (DM) na platformach społecznościowych Sprzedawcy, tj. Instagram: @nekoprintstudio, Messenger: @nekoprintstudio lub za pomocą poczty elektronicznej tj. biuro@nekoprint.pl

  • 2. Wszelkie szczegóły dotyczące projektu, w tym: wzór graficzny, rozmieszczenie i wielkość nadruku, specyfikacja produktu (rozmiar, kolor, model), termin realizacji, cena, forma i adres dostawy muszą zostać potwierdzone przez obie strony za pośrednictwem korespondencji e-mailowej (na adres: biuro@nekoprint.pl).

  • 3. Finalne ustalenia przesłane drogą elektroniczną (e-mail) stanowią wiążącą umowę sprzedaży produktu personalizowanego, zgodnie z art. 60 Kodeksu cywilnego (wyrażenie woli w sposób dorozumiany i dokumentowy).

  • 4. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia wyłącznie po: otrzymaniu pisemnej akceptacji projektu przez Klienta drogą mailową, potwierdzeniu warunków zamówienia, otrzymaniu pełnej płatności, o ile nie ustalono inaczej.

  • 5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia akceptacji projektu oraz zaksięgowania płatności i może wynosić do 14 dni roboczych.

  • 6. Klient zobowiązany jest do dostarczenia materiałów (grafik, zdjęć) wolnych od praw osób trzecich. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich przez Klienta.

7. Płatność i cena

Podane ceny są cenami brutto. Dostępne sposoby płatności to przelew bankowy oraz płatności on-line (przelew tradycyjny, szyki przelew, BLIK). Termin płatności wynosi 48h od momentu złożenia zamówienia. Jeśli klient nie dokona płatności w wyznaczonym terminie zamówienie zostanie anulowane. Dodatkowe opłaty mogą obejmować koszty dostawy.

8. Sposób realizacji zamówienia

  1. Proces realizacji zamówienia:

    • Wszystkie Produkty w Sklepie są wytwarzane na zamówienie. Oznacza to, że Sprzedawca przystępuje do produkcji Produktu dopiero po złożeniu zamówienia przez Klienta.

    • Po otrzymaniu zamówienia i potwierdzeniu płatności, Sprzedawca przystępuje do wytworzenia Produktu poprzez naniesienie wybranego wzoru na wybrany przedmiot

    • Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, dokonania oraz potwierdzenia płatności przez Klienta. W przypadku produktów personalizowanych – do 14 dni roboczych.

  2. Terminy i sposób dostawy:

    • Produkty są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

    • Klient otrzymuje powiadomienie e-mail o statusie realizacji zamówienia, w tym informacje o wysyłce jeżeli poda prawidłowy adres e-mail w formularzu zamówienia.

  3. Koszty dostawy:

    • Koszt dostawy wybierając opcję InPost Paczkomaty wynosi 0zł

    • Koszt dostawy wybierając opcję Inpost Kurier z dostawą pod drzwi wynosi 17,22 zł

  4. Brak możliwości odbioru osobistego:

    • Sklep nie oferuje możliwości odbioru osobistego zamówionych Produktów. Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.

9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta.

  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) otrzymał towar.

  3. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do:
    a) produktów wykonanych według specyfikacji Klienta,
    b) produktów personalizowanych (np. z nadrukiem na życzenie Klienta),
    chyba, że produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.

  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając oświadczenie drogą elektroniczną na adres: biuro@nekoprint.pl.

  5. Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru lub dowodu jego odesłania, z wykorzystaniem takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

10. Polityka reklamacyjna

§1. Postanowienia ogólne

1.Reklamacje składane przez Klientów sklepu internetowego nekoprint.pl są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:

    • ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,

    • ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,

    • rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niezgodności towarów z umową.

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia jego dostarczenia.

  2. Postanowienia niniejszej Polityki mają zastosowanie zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców dokonujących zakupów na zasadach przewidzianych dla konsumentów, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej.

§2. Zasady składania reklamacji

  1. Klient może złożyć reklamację w przypadku:

    • stwierdzenia niezgodności towaru z umową,

    • otrzymania towaru uszkodzonego mechanicznie (np. podczas transportu),

    • wystąpienia wad materiałowych lub wykonawczych.

  2. Reklamację można złożyć:

    • za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@nekoprint.pl,

  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

    • imię i nazwisko lub nazwę firmy Klienta,

    • numer zamówienia,

    • opis zgłaszanej wady lub niezgodności,

    • zdjęcia dokumentujące problem,

    • preferowany sposób rozwiązania (wymiana lub odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy).

  1. Sprzedawca może poprosić o odesłanie produktu w celu oceny zasadności reklamacji. W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.

§3. Terminy i sposób rozpatrzenia reklamacji

  1. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

  2. Klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji drogą elektroniczną.

  3. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca:

    • wymieni produkt na nowy,

    • lub zwróci pełną wartość zamówienia – w zależności od charakteru wady oraz uzasadnionego wyboru Klienta.

  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, Klient zostanie o tym poinformowany wraz z uzasadnieniem decyzji.

§4. Obowiązki Klienta dotyczące użytkowania produktów

  1. Produkty oferowane przez Sprzedawcę są opatrzone instrukcją prawidłowej pielęgnacji, udostępnianą w formie metki. Klient zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania tych zaleceń, w szczególności w celu utrzymania trwałości nadruku, koloru i właściwości materiału.

  2. W ramach podstawowych zasad prawidłowej konserwacji zabrania się:

    • prania w temperaturze wyższej niż 30°C,

    • stosowania innych programów niż delikatny oraz prania na prawej stronie,

    • suszenia w suszarkach bębnowych,

    • używania wybielaczy, zmiękczaczy tkanin oraz chemicznych środków czyszczących,

    • prasowania po stronie zewnętrznej oraz w temperaturze przekraczającej 110°C.

  3. Sprzedawca niniejszym wyłącza odpowiedzialność za jakiekolwiek uszkodzenia produktów, w tym nadruków, wynikające z nieprzestrzegania zasad prawidłowej pielęgnacji. Klient przyjmuje do wiadomości, że:

    • niewłaściwe użytkowanie lub konserwacja może prowadzić do trwałych uszkodzeń produktów,

    • reklamacje wynikające z powyższych uchybień nie będą rozpatrywane i zostaną automatycznie odrzucone jako bezzasadne.

§5. Produkty personalizowane

  1. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, zawierające nadruki według jego wytycznych, są wykonywane zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Klienta.

  2. Reklamacje dotyczące zaakceptowanych projektów nie będą uwzględniane, wyjątkiem jest wada fizyczna produktu.

  3. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi w trybie odstąpienia od umowy, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta, z wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest wadliwy lub niezgodny z zaakceptowanym projektem.

§6. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:

    • mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,

    • internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR) dostępnego pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

  2. Skorzystanie z procedur, o których mowa w ust. 1, jest dobrowolne i wymaga zgody obu stron.


§7. Dane kontaktowe

Wszelkie reklamacje i pytania należy kierować na dane kontaktowe Sprzedawcy:

  • E-mail: biuro@nekoprint.pl

  • Telefon: +48 789 034 636

Adres korespondencyjny:
Custom Patrycja Furtak
ul. Parkowa 3
65-391 Zielona Góra

 

11. Promocje, obniżki cen

Zasady promocji i obniżek cen są określane każdorazowo w regulaminie danej promocji.

 

12. Odpowiedzialność za zgodność z umową

Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktów z umową. W przypadku niezgodności Klient ma prawo do reklamacji. Reklamacje można składać na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.

 

13. Wypowiedzenie umowy

Umowa może być wypowiedziana przez Klienta w każdym czasie przed realizacją zamówienia.

 

14. Opinie

  1. Opinie prezentowane na stronie Sklepu pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu. Sprzedawca może weryfikować ich autentyczność poprzez kontakt e-mailowy po zrealizowaniu zamówienia.

  2. Na stronie Sklepu wykorzystywany jest widget opinii pochodzących z serwisu Google Maps, który automatycznie wyświetla recenzje zewnętrzne pozostawione w wizytówce Google firmy. Opinie te są przetwarzane i prezentowane zgodnie z polityką prywatności Google.

  3. Sprzedawca nie ingeruje w treść opinii zamieszczanych przez użytkowników Google Maps ani nie dokonuje ich selekcji lub moderacji.

15. Prawa własności intelektualnej

Wszystkie treści dostępne w Sklepie są chronione prawem autorskim. Klient ma prawo korzystać z Produktów wyłącznie na użytek własny.

 

16. Punkt kontaktowy

Pytania i uwagi dotyczące Sklepu można kierować na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.

 

17. Treści niedozwolone

W Sklepie zabronione jest umieszczanie treści o charakterze niezgodnym z prawem lub naruszającym dobre obyczaje.

 

18. Ochrona danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu. LINK

 

19. Rozwiązywanie sporów

Spory wynikające z korzystania ze Sklepu będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia, przez właściwy sąd powszechny.

 

20. Zgodność produktów z wymaganiami bezpieczeństwa

1.Produkty oferowane w Sklepie są wytwarzane z zachowaniem obowiązujących norm bezpieczeństwa. W szczególności nadruki wykonywane są metodą termotransferu laserowego na materiałach posiadających certyfikat OEKO-TEX®, potwierdzający ich bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, w tym dzieci.

2.Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną produktów zgodnych z Rozporządzeniem (UE) 2023/988 z dnia 13 grudnia 2024 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR). Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby oferowane Produkty były bezpieczne w użytkowaniu, zgodne z ich przeznaczeniem oraz nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia lub życia użytkownika.

 

21. Postanowienia końcowe

Regulamin obowiązuje od dnia 13 Stycznia 2025 roku. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym poinformuje Klientów na stronie Sklepu.