mnóstwo informacji o tym co wolno a czego nie wolno w Nekoprint.pl ^_^
Regulamin sklepu internetowego nekoprint.pl
1. Wyjaśnienie pojęć
-
Regulamin - niniejszy dokument określający zasady korzystania ze sklepu internetowego nekoprint.pl.
-
Sklep - sklep internetowy nekoprint.pl dostępny pod adresem https://nekoprint.pl.
-
Sprzedawca - firma Custom Patrycja Furtak, ul. Parkowa 3, 65-391 Zielona Góra,
NIP: 929 183 95 09, REGON: 528429266, e-mail: biuro@nekoprint.pl, telefon: 789 034 636
-
Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu i dokonuje zakupu Produktów.
-
Produkty - towary oferowane przez Sklep, w szczególności odzież i kubki dostępne z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.
-
Umowa sprzedaży - umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem na zasadach określonych w Regulaminie.
2. Dane Sprzedawcy
Custom Patrycja Furtak
ul. Parkowa 3,
65-391 Zielona Góra
NIP: 929 183 95 09,
REGON: 528429266
e-mail: biuro🐵 nekoprint.pl
telefon: 789 034 636
Ten fajny zapis w mailu jest po to aby boty nie wysyłały spamu ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ zmień 🐵 na @
3. Minimalne wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, składania zamówień i zawierania Umów sprzedaży niezbędne są:
-
Urządzenie z dostępem do Internetu
-
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
-
Aktywne konto e-mail
4. Usługi świadczone drogą elektroniczną
Sprzedawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
-
Formularz zamówienia
-
Płatności on-line
Reklamacje usług świadczonych drogą elektroniczną można składać na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.
5. Produkty i usługi
-
Produkty oferowane w Sklepie:
-
odzież i dodatki - dostępna z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.
-
kubki - dostępne z gotowymi wzorami wykonanymi przez Sprzedawcę oraz z możliwością personalizacji i wykonania projektu na zamówienie.
-
-
Personalizacja i projekty na zamówienie:
-
Klient ma możliwość zamówienia Produktów z indywidualnym wzorem, który zostanie stworzony na jego specjalne zamówienie.
-
Procedura zamówienia Produktu z personalizacją obejmuje:
-
Przesłanie przez Klienta szczegółowych informacji dotyczących oczekiwanego wzoru za pośrednictwem formularza zamówienia lub drogą e-mailową na adres biuro@nekoprint.pl.
-
Po otrzymaniu informacji, Sprzedawca przygotuje projekt i przedstawi go Klientowi do akceptacji.
-
Klient zobowiązany jest do potwierdzenia akceptacji projektu w formie pisemnej (np. e-mail).
-
Po akceptacji projektu przez Klienta, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.
-
-
Czas realizacji zamówienia na Produkty z personalizacją wynosi do 14 dni roboczych od momentu akceptacji oraz opłacenia projektu przez Klienta.
-
-
Warunki i ograniczenia:
-
Gotowe wzory oferowane w Sklepie są projektami autorskimi Sprzedawcy i są dostępne w określonych przez Sprzedawcę wariantach kolorystycznych i rozmiarowych.
-
Produkty personalizowane i wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadków, gdy Produkt jest wadliwy lub niezgodny z projektem zaakceptowanym wcześniej przez klienta.
-
W przypadku zamówienia Produktów z personalizacją, Klient zobowiązuje się do dostarczenia materiałów (np. zdjęć, grafik), które są wolne od praw autorskich osób trzecich i nie naruszają praw własności intelektualnej.
-
-
Ceny i płatności:
-
Cena Produktów jest ustalana indywidualnie w zależności od stopnia personalizacji i zakresu prac projektowych. Cena ta zostanie przedstawiona Klientowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
-
-
Prawo autorskie:
-
Wszelkie projekty wykonane przez Sprzedawcę, zarówno gotowe wzory, jak i wzory personalizowane, są objęte prawami autorskimi Sprzedawcy. Klient nabywa prawo do korzystania z Produktu wyłącznie na własny użytek, bez prawa do dalszego rozpowszechniania ani wykorzystywania wzoru w celach komercyjnych.
-
6. Procedura składania zamówienia i zawarcia umowy
§1. Zamawianie gotowych produktów dostępnych na stronie sklepu nekoprint.pl:
-
Klient wybiera Produkt i dodaje go do koszyka.
-
Klient przechodzi do formularza zamówienia, podaje dane potrzebne do realizacji zamówienia.
-
Klient wybiera sposób płatności i dostawy.
-
Klient akceptuje Regulamin i składa zamówienie.
-
Klient dokonuje płatności.
-
Po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedawcę, umowa zostaje zawarta.
§2. Zamawianie produktów personalizowanych:
Sklep oferuje możliwość wykonania produktów personalizowanych według indywidualnych wytycznych Klienta, dostępnych w zakładce „Personalizacja” na stronie https://nekoprint.pl.
-
1. Inicjacja kontaktu i przedstawienie wstępnej koncepcji może nastąpić poprzez: --wiadomość prywatną (DM) na platformach społecznościowych Sprzedawcy, tj. Instagram: @nekoprintstudio, Messenger: @nekoprintstudio lub za pomocą poczty elektronicznej tj. biuro@nekoprint.pl
-
2. Wszelkie szczegóły dotyczące projektu, w tym: wzór graficzny, rozmieszczenie i wielkość nadruku, specyfikacja produktu (rozmiar, kolor, model), termin realizacji, cena, forma i adres dostawy muszą zostać potwierdzone przez obie strony za pośrednictwem korespondencji e-mailowej (na adres: biuro@nekoprint.pl).
-
3. Finalne ustalenia przesłane drogą elektroniczną (e-mail) stanowią wiążącą umowę sprzedaży produktu personalizowanego, zgodnie z art. 60 Kodeksu cywilnego (wyrażenie woli w sposób dorozumiany i dokumentowy).
-
4. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia wyłącznie po: otrzymaniu pisemnej akceptacji projektu przez Klienta drogą mailową, potwierdzeniu warunków zamówienia, otrzymaniu pełnej płatności, o ile nie ustalono inaczej.
-
5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia akceptacji projektu oraz zaksięgowania płatności i może wynosić do 14 dni roboczych.
-
6. Klient zobowiązany jest do dostarczenia materiałów (grafik, zdjęć) wolnych od praw osób trzecich. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich przez Klienta.
7. Płatność i cena
Podane ceny są cenami brutto. Dostępne sposoby płatności to przelew bankowy oraz płatności on-line (przelew tradycyjny, szyki przelew, BLIK). Termin płatności wynosi 48h od momentu złożenia zamówienia. Jeśli klient nie dokona płatności w wyznaczonym terminie zamówienie zostanie anulowane. Dodatkowe opłaty mogą obejmować koszty dostawy.
8. Sposób realizacji zamówienia
-
Proces realizacji zamówienia:
-
Wszystkie Produkty w Sklepie są wytwarzane na zamówienie. Oznacza to, że Sprzedawca przystępuje do produkcji Produktu dopiero po złożeniu zamówienia przez Klienta.
-
Po otrzymaniu zamówienia i potwierdzeniu płatności, Sprzedawca przystępuje do wytworzenia Produktu poprzez naniesienie wybranego wzoru na wybrany przedmiot
-
Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, dokonania oraz potwierdzenia płatności przez Klienta. W przypadku produktów personalizowanych – do 14 dni roboczych.
-
-
Terminy i sposób dostawy:
-
Produkty są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
-
Klient otrzymuje powiadomienie e-mail o statusie realizacji zamówienia, w tym informacje o wysyłce jeżeli poda prawidłowy adres e-mail w formularzu zamówienia.
-
-
Koszty dostawy:
-
Koszt dostawy wybierając opcję InPost Paczkomaty wynosi 0zł
-
Koszt dostawy wybierając opcję Inpost Kurier z dostawą pod drzwi wynosi 17,22 zł
-
-
Brak możliwości odbioru osobistego:
-
Sklep nie oferuje możliwości odbioru osobistego zamówionych Produktów. Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
9. Prawo odstąpienia od umowy
-
Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
-
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) otrzymał towar.
-
Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do:
a) produktów wykonanych według specyfikacji Klienta,
b) produktów personalizowanych (np. z nadrukiem na życzenie Klienta),
chyba, że produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową. -
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając oświadczenie drogą elektroniczną na adres: biuro@nekoprint.pl.
-
Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru lub dowodu jego odesłania, z wykorzystaniem takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
10. Polityka reklamacyjna
§1. Postanowienia ogólne
1.Reklamacje składane przez Klientów sklepu internetowego nekoprint.pl są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
-
-
ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
-
ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
-
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/771 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niezgodności towarów z umową.
-
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia jego dostarczenia.
-
Postanowienia niniejszej Polityki mają zastosowanie zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców dokonujących zakupów na zasadach przewidzianych dla konsumentów, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej.
§2. Zasady składania reklamacji
-
Klient może złożyć reklamację w przypadku:
-
stwierdzenia niezgodności towaru z umową,
-
otrzymania towaru uszkodzonego mechanicznie (np. podczas transportu),
-
wystąpienia wad materiałowych lub wykonawczych.
-
-
Reklamację można złożyć:
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@nekoprint.pl,
-
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
-
imię i nazwisko lub nazwę firmy Klienta,
-
numer zamówienia,
-
opis zgłaszanej wady lub niezgodności,
-
-
-
zdjęcia dokumentujące problem,
-
preferowany sposób rozwiązania (wymiana lub odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy).
-
-
Sprzedawca może poprosić o odesłanie produktu w celu oceny zasadności reklamacji. W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.
§3. Terminy i sposób rozpatrzenia reklamacji
-
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
-
Klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji drogą elektroniczną.
-
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca:
-
wymieni produkt na nowy,
-
lub zwróci pełną wartość zamówienia – w zależności od charakteru wady oraz uzasadnionego wyboru Klienta.
-
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, Klient zostanie o tym poinformowany wraz z uzasadnieniem decyzji.
§4. Obowiązki Klienta dotyczące użytkowania produktów
-
Produkty oferowane przez Sprzedawcę są opatrzone instrukcją prawidłowej pielęgnacji, udostępnianą w formie metki. Klient zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania tych zaleceń, w szczególności w celu utrzymania trwałości nadruku, koloru i właściwości materiału.
-
W ramach podstawowych zasad prawidłowej konserwacji zabrania się:
-
prania w temperaturze wyższej niż 30°C,
-
stosowania innych programów niż delikatny oraz prania na prawej stronie,
-
suszenia w suszarkach bębnowych,
-
używania wybielaczy, zmiękczaczy tkanin oraz chemicznych środków czyszczących,
-
prasowania po stronie zewnętrznej oraz w temperaturze przekraczającej 110°C.
-
-
Sprzedawca niniejszym wyłącza odpowiedzialność za jakiekolwiek uszkodzenia produktów, w tym nadruków, wynikające z nieprzestrzegania zasad prawidłowej pielęgnacji. Klient przyjmuje do wiadomości, że:
-
niewłaściwe użytkowanie lub konserwacja może prowadzić do trwałych uszkodzeń produktów,
-
reklamacje wynikające z powyższych uchybień nie będą rozpatrywane i zostaną automatycznie odrzucone jako bezzasadne.
-
§5. Produkty personalizowane
-
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, zawierające nadruki według jego wytycznych, są wykonywane zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Klienta.
-
Reklamacje dotyczące zaakceptowanych projektów nie będą uwzględniane, wyjątkiem jest wada fizyczna produktu.
-
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi w trybie odstąpienia od umowy, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta, z wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest wadliwy lub niezgodny z zaakceptowanym projektem.
§6. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
-
Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
-
mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
-
internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR) dostępnego pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
-
-
Skorzystanie z procedur, o których mowa w ust. 1, jest dobrowolne i wymaga zgody obu stron.
§7. Dane kontaktowe
Wszelkie reklamacje i pytania należy kierować na dane kontaktowe Sprzedawcy:
-
E-mail: biuro@nekoprint.pl
-
Telefon: +48 789 034 636
Adres korespondencyjny:
Custom Patrycja Furtak
ul. Parkowa 3
65-391 Zielona Góra
11. Promocje, obniżki cen
Zasady promocji i obniżek cen są określane każdorazowo w regulaminie danej promocji.
12. Odpowiedzialność za zgodność z umową
Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktów z umową. W przypadku niezgodności Klient ma prawo do reklamacji. Reklamacje można składać na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.
13. Wypowiedzenie umowy
Umowa może być wypowiedziana przez Klienta w każdym czasie przed realizacją zamówienia.
14. Opinie
-
Opinie prezentowane na stronie Sklepu pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu. Sprzedawca może weryfikować ich autentyczność poprzez kontakt e-mailowy po zrealizowaniu zamówienia.
-
Na stronie Sklepu wykorzystywany jest widget opinii pochodzących z serwisu Google Maps, który automatycznie wyświetla recenzje zewnętrzne pozostawione w wizytówce Google firmy. Opinie te są przetwarzane i prezentowane zgodnie z polityką prywatności Google.
-
Sprzedawca nie ingeruje w treść opinii zamieszczanych przez użytkowników Google Maps ani nie dokonuje ich selekcji lub moderacji.
15. Prawa własności intelektualnej
Wszystkie treści dostępne w Sklepie są chronione prawem autorskim. Klient ma prawo korzystać z Produktów wyłącznie na użytek własny.
16. Punkt kontaktowy
Pytania i uwagi dotyczące Sklepu można kierować na adres e-mail: biuro@nekoprint.pl.
17. Treści niedozwolone
W Sklepie zabronione jest umieszczanie treści o charakterze niezgodnym z prawem lub naruszającym dobre obyczaje.
18. Ochrona danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu. LINK
19. Rozwiązywanie sporów
Spory wynikające z korzystania ze Sklepu będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia, przez właściwy sąd powszechny.
20. Zgodność produktów z wymaganiami bezpieczeństwa
1.Produkty oferowane w Sklepie są wytwarzane z zachowaniem obowiązujących norm bezpieczeństwa. W szczególności nadruki wykonywane są metodą termotransferu laserowego na materiałach posiadających certyfikat OEKO-TEX®, potwierdzający ich bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, w tym dzieci.
2.Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną produktów zgodnych z Rozporządzeniem (UE) 2023/988 z dnia 13 grudnia 2024 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR). Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby oferowane Produkty były bezpieczne w użytkowaniu, zgodne z ich przeznaczeniem oraz nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia lub życia użytkownika.
21. Postanowienia końcowe
Regulamin obowiązuje od dnia 13 Stycznia 2025 roku. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym poinformuje Klientów na stronie Sklepu.